fredag den 10. maj 2013

Fælles Fredag - blomster

Dette indlæg er planlagt da jeg idag har årsdag med min dejlige kæreste og derfor nyder vi nok hinandens selskab mens i andre læser dette ;)


Denne omgang fælles fredag har jeg faktisk glædet mig til. Jeg elsker blomster og bruger det tit i min nail art - dog som stamping så jeg ville kaste mig ud i at prøve at lave det på anden måde denne gang.
Deeeet viste sig at være lidt sværere end jeg lige troede men nu viser jeg Jer det altså alligevel.



Først lavede jeg disse - de ligner mere ukrudt end blomster





Og så lavede jeg disse og var egentlig stadig ikke rigtig tilfreds såååå jeg smækkede noget sammen jeg kendte til




Og disse er så mit endelige design til Fælles Fredag. Jeg har brugt:
Gosh holographic hero og gosh bublegum. Der er stampet med bublegum og plade Konad m60 og så har jeg smækket nogle blomster rhinestones på. Det ved man hvad er :p


Tag et kig på hvad de andre dejlige damer har lavet her:

9 kommentarer:

  1. har du brugt dottingtool til de første? :-)
    synes de er søde! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) jeg har brugt dotting tool og så sat to af gangen og så taget en tandstik og trukket prikken ind mod midten :)
      blev inspireret af denne video http://www.youtube.com/watch?v=Ay99VIxzwmo

      Slet
  2. Jeg synes de allesammen er rigtig fine :-) Det gør jo ikke noget, at de ikke er ens :-) Men jeg kan også rigtig godt lide dem du har stampet på, og de rhinsten - de er smarte :-) Sådan nogle må jeg da ha kigget efter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg fandt dem på ebay :) der er masser af sjove rhinestones derude :D

      Slet
  3. Jeg synes også at de tre forskellige er flotte på hver deres måde. Jeg kan dog rigtig godt lide dem, du har stampet på, det ser ret flot ud på en holobase :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er også helt vild med den effekt det giver :D og det er endnu federe IRL :D

      Slet
  4. Det er nogle søde blomster du har lavet. Jeg skal vist til at gøre noget mere i stamping :) Hvilken OPI lak er det du har brugt på øverste billede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Stamping er uden tvivl en af mine favorit ting at gøre - så det skal du bare i gang med :D
      Jeg har brugt OPI la paz-itively hot. Det er en af mine mest bruge OPI lakker og den er super sød og har endda et lidt blåligt skær som selvfølgelig er helt umulig at fange på kamera

      Slet
  5. Jeg synes det første er rigtig fine! ;) Men kender godt det der med at man ikke selv er heeelt tilfreds. Så er det godt der findes stamping, som man kan bruge når alt andet ikke vil lykkes :) I øvrigt, smarte blomster rhinestones.

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)