fredag den 21. juni 2013

Fælles Fredag - water decals/stickers

så er det fredag igen og det betyder Fælles fredag med emnet water decals/ stickers. Jeg beklager lige på forhånd simpeltheden og den dårlige oprydning omkring neglene men da jeg lavede disse negle sad jeg med hovedet i bøgerne da jeg havde 2 eksaminer i år og de lå samme dag - TAK til dem der planlagde det!

Men nå tilbage til emnet. Jeg er begyndt at bruge water decals i store mængder efter jeg har opdaget hvor ekstremt nemt det er at bruge dem.

Jeg har holdt det helt simpelt da både neglelak og water decal var så fine i sig selv



Jeg har brugt:
Rimmel baby bellini (som iøvrigt er åndsvag smuk)
og sølv fjer decals

smut forbi og se hvad de andre damer har lavet :D


5 kommentarer:

  1. Vildt flot med lilla og sølv sammen! :D

    SvarSlet
  2. Ej det er godt nok flot, jeg er også helt vild med den lilla :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. den er også sindsyg pæn :) er virkelig glad for at jeg endte med at købe den :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)