tirsdag den 23. juli 2013

Foxy paws - the spell

Jeg er kæmpe fan af alphabeat så da der blev lavet en neglelak efter en af mine ynglingssange med dem jamen så måtte jeg bare slå til :)

The spell er en lak i sort base med en masse glitter i en masse forskellige farver: lilla, lyserød, guld, blå, rød ja alle mulige farver. der er også forskellige former og størrelser som alt i alt giver en vildt spændende kombination. Jeg har her lagt 3 lag for fuld dækning. Der er virkelg en utrolig dybde i denne lak som selvfølgelig er helt umulig at tage billeder af


Påførelsen synes jeg er rigtig nem når man tænker på mængden af glitter. Der skal rykkes meget lidt rundt på dem og det er virkelig et kæmpe plus synes jeg.


Desværre var holdbarheden frygtelig. Neglelak holder generelt ikke særlig længe på mig men denne her skallede efter nogle timer og det synes jeg virkelig er ærgeligt :( for den er sindsyg pæn. Næste gang tror jeg dog at jeg vil lægge 1-2 lag over en sort base i stedet for at se om det gær holdbarheden bedre.

Dette er virkelig en spændene lak som jeg helt sikkert vil bruge rigtig meget til vinter for et helt specielt look. Den ligner ingen neglelak jeg nogensinde har haft og det er fedt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)