tirsdag den 6. august 2013

Love is in the air

Den opmærksomme læser lagde mærke til at jeg ikke lavede Fælles Fredag sidste fredag og det er der en grund til - det var simpelthen ikke godt nok det jeg havde lavet. Kunne godt se at de andres var meget bedre og mit bare ikke lignede det som det skulle ligne. MEN det var jo som sådan ikke en grim manicure - den passede bare ikke ind der så nu viser jeg jer den alligevel


Jeg har lavet denne som en jelly sandwich hvor jeg har først lagt et lag af den sheer lyserøde, så lavet lidt prikker, et lag lyserød, stampet hjerte, et lag lyserød, prikker og til sidst et lag lyserød

Jeg har brugt:
Essie pink -a- boo
Essie size matters
stanping og lak fra Konad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)