fredag den 13. september 2013

Fælles Fredag - accent nail

Som den hurtige har bemærket så har jeg ikke postet siden fredag for 2 uger siden og det er jo længe men det er der altså en grund til. Jeg er begyndt på uni og det tager meget af min tid - det er jo hårdt at begynde igen. Oveni det flytter vi ind i vores nye lejlighed i dag så den sidste uge er gået med at pakke og så oven i det fik jeg mig en omgang forkølelse i starten i ugen. Så negle har bare ikke været en prioritet.
Men jeg er back for now med en omgang Fælles Fredag selvom jeg slet ikke har tid til det - jeg har nemlig undervisning (Kommunikation og interaktion) FY MIG!

Jeg havde mange ideer til dette tema da det er noget jeg selv gør meget og jeg var også ovre i at overveje 2 accent negle, men så var det at jeg opdagede at jeg havde pakket alle mine lakker undtagen 1 som er min favorit lige nu - ret problematisk når man skal lave accent negl. Heldigvis opdagede jeg en lak som stod et helt forkert sted (i køkkenet - don't ask why) og så havde jeg jo pludselig 2 lakker og så var mit problem jo løst. Jeg smækkede nogle prikker på og jeg synes egentlig det endte med en ret fin mani.



Jeg har brugt min pt ynglingslak Butler please fra Essie. Jeg elsker den blå farve og jeg tror virkelig jeg kommer til at bruge den meget. Blå, bred børste og dækker ved 2 lag - what's not to love?

Den sorte lak (køkkenlakken) er Black multi glitter fra Barry M. Den har glitter i mange farver i sig men det drukner desværre rigtig meget når man lægger lag på - den kræver 2-3 lag for at være heldækkende.


4 kommentarer:

  1. hvor sjovt med Barry M - har den også, og den er nærmest heldækkende ved første lag :-)

    Essie butler please er altså også en af mine ynglings - den er så pæn!!! og farverne passer fint sammen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er sikkert noget med hvordan man lægger det or something :D

      Slet
  2. Jeg elsker ogå Butler please, den har hurtigt sniget sig op på min top tre :D Rigtig fin mani!

    SvarSlet
    Svar
    1. den er alt for lækker! :D virkelig en flot farve

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)