fredag den 27. september 2013

Fælles Fredag - Splatter

Endnu en første fra min side - splatter. Det ser voldsomt nemt ud på det der internet, men lad jer ikke narre - det er det ikke

Jeg brugte den traditionelle metode med et sugerør og ja det her er så resultatet




Jeg har brugt:
Bund: Pretty and polished black swan
Splatter:
GOSH Frou frou og metallic blue
creton jeans puple
Og et lag mat topcoat

I starten vidste jeg ikke om det var noget for mig - men jeg kan faktisk godt lide hvordan det ser ud, jeg gider bare ikke arbejdet :D


2 kommentarer:

  1. Jeg synes altså at dine splatter-klatter har ramt heldigt på dine negle! Og nej, det er så absolut ikke nemt! Jeg kan godt lide de farver du har sat sammen :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig fin mani, er vild med sølv lakken. Jeg synes, den træder meget frem i forhold til den mørke baggrund :)

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)