onsdag den 9. oktober 2013

Lyserød Oktober #3

Oktober måned er Pink måned. Derfor har jeg i samarbejde med nogle andre bloggere gået sammen for at gøre folk opmærksomme Brystkræft og samle penge ind til det. Kan du lide hvad vi laver så smid nogle penge HER og støt et godt formål.
For mig er kræft en underlig størrelse. For 5 år siden kendte jeg ingen der havde haft kræft - nu kender jeg folk der har overvundet det, folk der ikke klarede det og folk som har det nu. Og det rammer hårdt! Min mor overvandt brystkræften for 4 år siden men hjælpen fra kræftens bekæmpelse der bl.a. Gav make-up kursus til folk uden hår og en paryk til min mor har gjort virkelig meget. Støt op om en god sag - det hjælper!

Denne gang har jeg igen valgt et duo sæt man kan købe som støtter kampen mod brystkræft. Denne gang fra 2012 og fra mærket Ciate som er en sindsygt lækkert mærke med lækker konsistens, lækker børste og sød flaske. Det er dog også et dyrt mærke så det er lidt luksus for mig. 

De to lakker hedder Pinkalilly og pinkaboo og jeg er ret sikker på at de er beregnet til at skulle bruges sammen men de kan helt sikkert også bruges hver for sig. 

Pinkalilly er en lyserød lak med guldshimmer og pinkaboo er holografisk bar glitter med mest fokus på pink glitter


Jeg valgte så at ødelægge den fine holografiske effekt ved at smide en mat toplak på - flot mig! - lad være med det - men køb lakkerne for de er sindsyg søde 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)