tirsdag den 26. november 2013

Min nye ynglings sort

Sort en en farve jeg bruger rigtig meget - specielt om vinteren. Min hidtil ynglings sort (ebony hates chris fra Wet n' wild) er efterhånden helt tom og den store jagblev sat ind på en afløser der også dækker i bare 1 lag.

Jeg har prøvet lidt af hvert fra Barry M, wet n'wild black creme og OPI men ingen var lige som jeg ville have det. Da Føtex havde Essie til 50 kroner var jeg nødt til lige at se hvad de havde og der stod liquorice og hjem kom den og jeg har fundet min afløser! den er jo helt fantastisk og det at jeg fandt den med bred pensel er bare et mega plus så nu er jeg glad

Jeg skulle selvfølgelig straks bruge den i et design så her er den:



Jeg lagde sort på alle neglene og så 2 lag Barry M Amethyst glitter på 3 af neglene og nogle fine rhinestones på de sidste og ja her er altså kun 1 lag sort! Jeg er MEGET imponeret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)