fredag den 13. december 2013

Fælles Fredag - Rødt er sprødt

Rød er en farve jeg næsten kun bruger i december. Før i tiden brugte jeg rød meget (før jeg begyndte at handle på nettet) da det er den farve man ser mest ude i butikkerne. Men min søde kæreste valgte at sige at han synes rød var noget gamle damer gik med (hans mor går kun med rød neglelak) og det satte sig ligesom fast et sted så nu bruger jeg næsten aldrig rød - selvom jeg normalt er fuldstændig ligeglad med hans holdning om min neglelak (han hader også neon og lyse farver - but I don't care!) :p

Jeg købte jo en jule stampingplade fra Moyou og den kommer i til at se mere til tør jeg godt afsløre :p men hey skal den ikke bruges nu hvornår skal den så?



Jeg havde hele tiden det her design i tankerne, men vidste ikke om mine moyou plader ville nå at komme. Det gjorde de heldigvis og så vidste jeg bare at Ugly-sweater-manicure var vejen frem. Jeg elsker det og har allerede været i gang med dette design i flere farver - det er lidt fint synes jeg

Jeg har brugt:
Essie Leading Lady
Konad hvid stampinglak
Moyou festive collection 05 stamping plade


Smut ind til de andre damer og se hvad de finder på:

4 kommentarer:

  1. Fine! Jeg er også så glad for den MoYou plade, den er bare fantastisk :-)

    SvarSlet
  2. Nice ugly sweater design :-P Jeg fik også mine MoYou forleden, men ingen med jul...fortryder jeg lidt nu, vidste bare at jeg ville blive drønirriteret hvis de først dukkede op efter jul ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. se det på den positive side - næste år er der sikkert endnu flere forskellige jule designs :D

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)