søndag den 15. december 2013

Foxy paws waiting for snow on a blue blue christmas og the polish formerly known as purple rain

Da Foxyfingertips.com holdte black friday udsalg var jeg nødt til at hamstre lidt fra mit ynglings indie brand foxy paws. Og da pakken kom var jeg nødt til at prøve lidt på med det samme.

Jeg valgte at bruge waiting for snow on a blue blue christmas som er en mørk blå holografisk lak som dækker ved 2 lag - perfekt! og the polish formernly known as purple rain som er en lys lilla lak som også dækker ved 2 lag. Kan du forresten lide den ville jeg kigge forbi bloggen en af de næste dage - mit næste indlæg er nemlig indlæg nummer 100 og så sker der lidt lækkert.


Jeg kan godt se waiting for snow on a blue blue christmas som base for noget snowflake nailart.
Der er masse af holo i de her basser og jeg knuselsker dem allerede og glæder mig til at prøve restren jeg købte


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)