søndag den 1. december 2013

glædelig 1. december

Så er det 1. december og jeg har sat mig for at få smidt nogle jule designs på bloggen som inspiration til dem der måske ikkelige har fundet ud af hvad de vil have på til fx juleaften eller julefrokosten.

Jeg starter ud med hvad der for mig er den ultimative jule røde lak. Essie leading lady er fra Essies julekollektion fra sidste år. Den er mørk rød med rødt glimmer i og så dækker den ved 2 lag hvilket bare er super lækkert. Jeg har valgt at smide lidt stamping på i hvid da hvid bare er en farve jeg forbinder med jul = sne og julen ER hjerternes fest så selvfølgelig skulle der hjerter på :D

klik på billedet for at se det større 


Her er brugt:
Essie leading lady
Konad hvid stampinglak
Pueen plade 29
Glædelig 1. december til jer alle derude! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)