fredag den 21. februar 2014

Fælles Fredag - striber

Så blev det igen tid til fælles fredag. Denne uge er temaet striber, så det er jo lige til at gå til - og dog. Jeg havde først noget med striping tape i tankerne, men efter at have bøvlet med det noget tid ja så kunne jeg endnu engang konstatere at jeg bare ikke fungerer sammen med tape :p


Jeg har endnu engang kastet mig ud i noget stamping. Denne gang med en Moyou plade som egentlig er med julemotiv - dette er et candy cane motiv, men som jeg tænkte også kunne bruges til almindelige striber.

Jeg har brugt:
China Glaze watermelon Rind
Gosh holographic hero til stamping
Moyou festive plate 06

Smut endelig over og se hvad de andre damer har lavet


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)