mandag den 17. februar 2014

Happy Monday - Blomster

Jeg er en rigtig pige pige (som nævnt mange gange før) og jeg elsker bare blomster og troede egentlig også at jeg havde en masse blomster ting til at pynte mine negle med (frihånd ER bare ikke min stærke side) men kunne konstatere at det ikke er fordi jeg har frygtelig meget - jeg bruger bare det samme meget :D


Jeg vidste hurtigt hvilken kombination af farver jeg ville bruge for jeg har virkelig gået og drømt om denne kombination noget tid. Jeg er helt vild med denne mani og jeg havde helt glemt hvor lækkert det ser ud når man stamper med holografisk lak.

Jeg har brugt:
Essie Aruba Blue
Gosh Holographic Hero til stamping
Bundlemunster plade 323

Tag over og se hvad de andre damer har fundet på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)