mandag den 10. februar 2014

Happy Monday - Ynglings forårs farve

Nej hov vent, hvad er nu det? Det er såmænd endnu en challenge jeg er med i :D vi er nogle danske bloggere der har samlet os og vi laver hver mandag en mani ud fra et tema - præcis ligesom fælles fredag bare om mandagen.

Denne uges tema er ynglings forårs farve. Min go-to farve i forår/sommer er mint grøn. Elsker bare den farve og har efterhånden virkelig mange nuancer og lakker i den farve.



Jeg har (selvfølgelig) valgt at smide noget stamping på og mat toplak. Dette er virkelig et design jeg kan se mig selv bruge meget i fremtiden.

Jeg har brugt:
Ciate pepperminty
Pueen plate 33
Stamping lak hvid Konad
Mat toplak fra Gosh


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)