mandag den 24. marts 2014

Happy Monday - pasteller

Så er jeg igen med på Happy Monday :)

Dagens emne er pasteller - noget jeg elsker elsker elsker her hen over forår og sommer. Jeg har mange forskellige og havde helt svært ved at vælge hvad jeg skulle vælge. Jeg er dog vild med pastelfarve med hvid stamp så det var hvad jeg valgte.

Dette var også den mani jeg havde på på min fødselsdag i lørdags



Jeg har brugt:
Essie lilaism
Konad hvid stampinglak
Gosh matte topcoat

Til ringefingeren:
Ciate pepperminty
Barry M Aqua Glitter

Smut over og se hvad de andre har lavet:

1 kommentar:

  1. Tillykke, du har vundet min give away med en bog(:
    Jeg sender en mail til dig med det samme.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)