mandag den 28. april 2014

Happy Monday - Glitter

Dagens emne er glitter - noget der lægger mit hjerte meget nært :D Jeg havde bestilt 2 af de nye glitterlakker fra OPI og de nåede heldigvis at komme så jeg skulle selvfølgelig prøve den ene på med det samme.


Lakken jeg har på er Chasing rainbows som har en masse forskellige farver og størrelser glitter i sig. Jeg er vild med den og den går egentlig med hvilket som helst underlag. Jeg valgte dog pastelfarver for at lade glitteret være i fokus.



Og jeg var selvfølgelig også nødt til at prøve at putte mat toplak på fordi.... det kan altså bare noget :p

Jeg har brugt:
Barry M Mist
Barry M Blossom
OPI chasing rainbows

Tag over og se hvad de andre damer har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)