fredag den 13. juni 2014

Fælles fredag - Geometrisk

Fredag igen og denne gang er temaet geometrisk. I starten var jeg lidt i tvivl om hvad det egentlig var, men igen var min ven google en stor hjælp. Jeg tænkte først tape. Og så grinte jeg da jeg kom i tanke om hvor håbløs jeg er med tape så det blev droppet og i stedet kiggede jeg mine stampingplader igennem.

Jeg havde også lige fået mine nye lakker fra Foxy Paws ind af døren så det var oplagt at en af dem skulle bruges.


Jeg valgte  Bailando som er en neon pink holografisk lak og jeg er helt forelsket i den og har allerede brugt den et par gange og den er da også kommet på mine fødder :D




Jeg har brugt:
Foxy paws Bailando
Mundo de unas 24 (aqua)
Moyou Hipster 08

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)