fredag den 4. juli 2014

Fælles Fredag - Neon

Denne fredag er temaet neon og det er jo lige noget for mig. Jeg elsker farver og knald på. Og denne mani har jeg haft i hovedet lige siden jeg så at vi skulle have temaet så jeg har bare gået og glædet mig :D

Jeg startede ud med at male mine negle hvide og så tog jeg en lille nail art børste og begyndte at placere farverne helt tilfældigt på mine negle. Da det var tørt stampede jeg over det og sluttede af med et lag mat toplak.




Jeg har brugt:
models own pukka purple
Appeal4 foxglove
Appeal4 pink hop
China Glaze Im with the lifeguard
Konad stampinglak sort
Moyou pro 08

tag over og se hvad de andre piger har lavet:


2 kommentarer:

  1. Elsker det ! Vildt at det kan se så godt ud, bare at placere farverne :D Lækkert design.

    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) jeg er også selv ret vild med det :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)