fredag den 15. august 2014

Fælles Fredag - Glitter

Så er det fredag igen og denne uges tema er glitter. Jeg elsker glitter og er efterhånden ved at opbygge mig lidt af en samling af dem. Dog er jeg ikke altid lige god til at huske at bruge de forskellige så jeg besluttede mig for at bruge en jeg ikke rigtig har brugt endnu.


Jeg ville også for mig bruge en for mig ny teknik nemlig glitter waterfall mani. Jeg har set det gjort noget så smukt på andre blogs, men jeg kan godt konstatere at der skal lidt mere øvelse til ved mig - der er slet ikke nok glitter :D

Jeg har brugt OPI You're such a Budapaest som er en farve jeg åbenbart er ret vild med. Jeg har 4 forskellige i samme nuance. I kid you not. Det er dog ikke med vilje det er ligesom noget jeg har konstateret. Ups. Nå tilbage til lakken. Den dækker ved 2 lag normalt men når jeg har lange negle som jeg har på billedet giver jeg den 3 lag fordi jeg ikke kan lide at man kan se det mindste igennem.

Glitterlakken er en tæt lilla glitterlak fra Appeal4 der hedder Camillas platonic love og som jeg mente ville passe flot til den lilla cremelak, men jeg kan godt se på billederne at de er lidt for tæt på hinanden. Næste gang kommer der større kontrast på.

Jeg har brugt:
OPI You're such a Budapest
Appeal4 Camillas playonic love

Smut over og se hvad de andre piger har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)