onsdag den 13. august 2014

Sølv med hjerter

Sølv er en farve jeg bruger når jeg gerne vil være lidt anonym med mine negle og hvis mit tøj spragler meget - det passer bare til alt.

Jeg har her brugt en Teksturlak fra Rimmel som hedder shooting star. Den dækker ok ved 2 lag men jeg giver den altså 3 for at den dækker helt som jeg vil have den. Den anden er DJ play that song fra Essie som står til at være en neon lak, ,men jeg vil bare kalde den lidt bright lilla - ikke neon. Den skal også have 3 lag for at jeg synes den dækker som jeg vil have den. Men bruger man hvid under er jeg sikker på at der skal mindre til.


Udover det har jeg stampet som jeg jo så tit gør.

jeg har brugt:
Essie DJ play that song
Rimmel shooting star
Stampinglak: Essie no place like chrome
Stampingplade: Moyou Princess 10

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)