fredag den 5. september 2014

Fælles Fredag - dry brush

Tæmk at det allerede er fredag igen og tid til fælles fredag. Denne gang er temaet dry brush som er en ny metode for mig, men en metode som jeg egentlig godt kunne lide udseendet af så det er dejligt at få prøvet det af. Og jeg er helt vild med det! :D jeg ser det helt klart som en fed base for noget stamping eller bare som noget nem nail-art. 



Jeg har brugt China Glaze sunday funday som basefarve. det er en lækker lysblå cremelak der dækker ved 2 lag og så har jeg brugt den mørkeblå lak Max Factor navy blue ovenpå. Jeg tørrede først lakken af i kanten af flasken og kørte den lidt over et stykke papir for at sikre mig at det virkelig var en "dry brush" og så ellers bare over den lyse base. Meget nemt og skide fint at se på :D jeg gav den en omgang mat lak (min obsession lige for tiden) og dette var hvad der kom ud af det.

Lakker brugt:
China Glaze sunday funday 
Max Factor Navy blue 

Smut over og se hvad de andre piger har fundet på:


2 kommentarer:

  1. Uh ja, stamping ovenpå som en forlæng-din-mani metode! Me Like!!! Og sikke nogle dejlige farver du har brugt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) ja det var nemlig sådan jeg tænkte det kunne bruges :)

      Slet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)