fredag den 19. september 2014

Fælles Fredag - Efterår

Kalenderen siger efterår, men det siger vejret ikke ligefrem - men derfor kan vi jo godt lave efterårsnegle! :D

Da jeg så dette emne tænkte jeg åh nej for når jeg tænker efterår tænker jeg brændte farver og orange, gul, rød - slet ikke farver jeg gør mig i. Men jeg vidste at jeg ville lave noget stamping så jeg gik igennem mine staamping plader og var virkelig uinspireret. Men så fandt jeg min jule plade fra Moyou med en masse sweater mønstre på og så kom det til mig - SWEATER det har man da på i efteråret :D


Det var en oplagt mulighed for at jeg kunne bruge min første brune lak (og nok også min eneste) men når der bliver lavet en brun lak som jeg manglede i min samling og den ovenikøbet har et navn med reference til Danmark så var jeg nødt til at købe den.

Det er her OPI How great is yout dane. Den dækker ved 2 lette lag og den var bare rigtig lækker at lægge på.

Jeg har brugt:
OPI How great is your dane
Barry m Gold foil
Moyou festive 06

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)