fredag den 12. september 2014

Fælles Fredag - pyntede kanter

Denne uges tema var jeg meget i tvivl om hvordan jeg skulle håndtere så jeg spurgte i gruppen og franske kanter blev nævnt og den tog jeg til mig :D

Franske negle er ikke noget jeg har gjort mig i og det er egentlig ikke et look jeg er særlig vild med, men jeg gav det et skud.


Jeg har brugt 2 nye farver i min samling - nemlig Essie The lace is on og OPI my voice is a little norse. The lace is on dækkede dejligt ved 2 lag og den glider bare på. Den er super lækker. My voice is a little norse var jeg lidt i tvivl om hvorvidt jeg kunne få til at dække så jeg lagde barielle U-concrete- me nedenunder. Det er en lys grå. Jeg har 2 lag My voice is a little norse.


Lidu tydeligt billede men her kan man se det lækre holografiske glitter. Og det er der masser af og den skinner noget så dejligt.

Jeg har brugt:
OPI My voice is a little norse
Essie the lace is on
Barielle U-Concrete-me

Tag over til de andre piger og se hvad de har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)