fredag den 26. september 2014

Fælles Fredag - Reverse stamping

Så blev det fredag igen og endnu engang er det en ny teknik for mig. Jeg må sige at jeg er vild med det og det var for mig ret nemt, så jeg forestiller mig at jeg godt kunne finde på at bruge det til at lave små figurer en dag.


Jeg vil ikke prøve at forklare hvordan man gør det for der er flere tutorials derude der viser det fint og jeg kan slet ikke vise Jer det bedre Bl.a. HER som er den metode jeg har brugt.



Jeg startede ud med at bruge en anden farve til de to ensfarvede negle, Jeg brugte OPI Pinking of you, en lak jeg ikke har brugt i lang tid og jeg tænkte egentlig: hvorfor ikke - den er pæææn. Men da jeg først begyndte at tage den på kom jeg i tanke om det. Den er frygtelig at lægge og den nægter bare at lægge sig pænt og dække. Så efter 5 lag blev der råbt aaarrrgggh og jeg tog det af igen og hev en frem som aldrig skuffer mig, nemlig OPI Hey baby her to lag og nogle små sten.

Jeg har brugt:
OPI Hey baby

Til hjerterne:
Konad sort stampinglak
OPI Pinking of you
Gosh Neon pink
Essie Leading lady
Moyou pro 05

smut over og se hvad de andre har fundet på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)