tirsdag den 16. september 2014

Foxy Paws - Once upon a dream

Det er ingen hemmelighed her på bloggen at jeg er helt vild med det danske indie mærke Foxy Paws. Jeg har efterhånden en ret stor samling og da jeg så at de havde udsalg og at Once upon a dream var iblandt dem ja så skulle den altså med mig hjem. Once upon a dream er min ynglings Disney sang så den lak skulle jeg bare have. At den så er virkelig pæn gør jo bare det hele bedre.


Once upon a dream er en skyblå lak med lyserøde stykker glitter i forskellige størrelser. Man behøver ikke fiske efter glitteret, der er masser af det.

Jeg er sikker på at den sagtens kan dække selv, men når jeg bare bruger glitter lakker uden base på mine negle har de en tendens til at chippe meget hurtigt så jeg lægger gerne en farvet base under. Jeg fandt en lak der matcher perfekt - China Glaze Sunday Funday - og så lagde jeg 2 lag af once upon a dream ovenpå og se lige hvor smuk den er i sollys



Og så en omgang med mat toplak.



Det er en helt fantastisk lak som bare passer helt perfekt til filmen. Jeg er vild med den og vil helt sikkert bruge den meget mere i fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)