fredag den 31. oktober 2014

Fælles Fredag - Halloween

Denne Fredags tema er (selvfølgelig) Halloween. Det er ikke noget jeg har gjort mig så meget i, men det er jo altid sjovt at finde på noget nyt.

Som så mange gange før googlede jeg emnet og der kom en masse ting frem man kunne kaste sig over, Jeg valgt edderkopper fordi jeg egentlig gerne ville kaste mit ud i lidt frihånd. Så edderkop it is.


Ja det er så meget tydeligt at frihånd ikke er noget jeg gør mig særlig meget i, men man kan da godt se det er en edderkop ik? og ja den er hvid og smiler og overhovedet ikke farlig but you get the point :p

Jeg har brugt:
Essie Licorice
China Glaze white on white

Til stamping:
Moyou pro 03
Mundo de unas White

Se hvad e andre piger har fundet på:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)