torsdag den 30. oktober 2014

Review af varer fra Born Pretty Store del 1

Jeg blev for nogle uger siden kontaktet af Born Pretty Store som er en hjemmeside hvor de sælger en masse forskellige ting bl.a. nail art som jeg er en kategori som jeg har fået lov at teste lidt i. Priserne på deres hjemmeside er helt vild billig og hvis man fx er ny i hele nail art tingen så kunne det være en rigtig god måde at få prøvet en masse af meget billigt. Det er iøvrigt også rigtig fint for de øvede for der er virkelig mange ting at vælge imellem.
Jeg har valgt en stampingplade som jeg vil vise i denne post og water decals som vil komme i del 2.

Da det er møg svært at tage billeder af stampingplader så får i lige et billede fra deres egen hjemmeside. Den kan købes HER


Jeg valgte denne af 2 grunde.
1. Jeg har for en del år siden da jeg var ny i stamping og dengang var deres motiver meget meget små og ikke voldsomt nemme at stanpe med - så jeg ville se om de stadig var dårlige


2. Jeg har altid gerne ville have et houndstooth mønster - jeg synes det er så fint - og nu havde jeg muligheden.

Først vil jeg godt lige forstælle lidt om pladen og om min oplevelse med den.
Pladen kommer med beskyttelsesfilm på. Det er virkelig lækkert for det gør at den ikke bliver ridset under transport. Der er også en lag film bagpå som gør at man ikke skærer sig på de skarpe kanter der kan være på stamping plader.

Da jeg fik pladen var jeg (postitvit) overrasket over hvor store mønstrene er. De er rigeligt store til min fingre og det er virkelig dejligt. Hellere for store end for små. Og motiverne var ridset dybt i så det var dejligt nemt at stanpe med dem og få et crisp motiv. Kæmpe thumbs up herfra,

 Og nu vil jeg lige vise Jer de designs jeg har lavet:


Først har vi min elske houndstooth. Ligeså lækkert og crisp som jeg havde håbet.
Jeg har brugt
Essie Mesmerize :
Mundo de inas Mexicanpink


den næste er det flotte harlequin motiv som jeg er vild med. Det er så stort at man kan se basen også.
Jeg har brugt:
OPI Christmas gone plaid
Mundo de unas Reddish


Og nu kommer vi til det bedste;
Jeg har en kode til Jer som giver 10% rabat på de i forvejen sindsyg lave priser. Koden er XVSQ10
og fragten er endda gratis! :D






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)