søndag den 30. november 2014

Lush Laquer - Hot 2 trot

Inden bloggen går i totalt jule mode (Hvad jeg regner med at den gør i december) vil jeg vise Jer en glitter lak som er ret fin men som jeg alt for sjældent bruger.
Det er en indie lak fra mærket Lush Laquer men en masse glitter i forskellige størrelser og farver. Der er både hjerter, sort, sølv osv. Og så er den i en lyserød tintet base. Jeg valgte at lægge den over to lag af China Glaze Tart-y for the party. En lys lilla lak.



Her har jeg bare 1 lag på. Så som i kan se er der masser af glitter at hente. Jeg vil dog anbefale lige at vende den på hovedet 10 min før brug for at få glitteret lidt ned for ellers kan man godt få brug for at fiske lidt efter det. Desværre ville hjerterne gerne krølle på neglen og stikke op. Det er jeg ikke kæmpe fan af.

Jeg har brugt:
China Glaze Tart-y for the party
Lush Laquer hot 2 trot

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)