fredag den 9. januar 2015

Fælles Fredag - 1 farve 3 nuancer

Fredag igen og denne gang er temaet i Fælles Fredag 1 farve 3 nuancer. Da jeg så temaet vidste jeg med det samme hvad jeg ville lave og ja så lavede jeg det.

Siden vi engang havde stamping decals som tema her i Fælles Fredag er jeg blevet bidt af det så det er hvad jeg har lavet.



Bare fordi man kan lide det er man ikke nødvendigvis god til det :D Men altså hvis man ser bort fra ringe placering og lidt bøvl med at farverne rendt sammen så synes jeg egentlig det er klaret ret godt :D

Jeg har brugt:
Moyou Kaleidoscope 03
Mundo de unas Lilac
OPI Do you have this color in stockholm
Essie DJ play that song

Tag over og se hvad de andre piger har fundet på:

1 kommentar:

  1. Oh jeg kender det alt for godt, det der man synes det er mega fedt men ik helt kan få det til at funke :( Men jeg synes nu det du har lavet er blevet rigtig godt :D

    SvarSlet

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)