fredag den 6. februar 2015

Fælles Fredag - Tekst

Fredag igen og Fælles Fredag igen. Denne uges tema er tekst og jeg vidste med det samme at jeg ville stampe noget tekst på, men jeg vidste ikke lige hvordan det skulle gøres. Men så så jeg at en blogger havde lavet negle som et kærlighedsbrev og det ville jeg da også. Det bedtød også double stamping som er noget jeg ikke har gjort mig så meget i, men som jeg synes ser rigtig flot ud :)



Jaja jeg indrømmer gerne at det hjerte ikke er skide godt stampet, men jeg synes også at det får det til at se lidt ud som om at det er et hjemmelavet kærlighedsbrev og det er jo ikke så dårligt.

Base farven er Essie Neo whimsical som er en lys lilla lak med lyserøde undetoner. Den er rigtig flot, men ikke særlig god at lægge. Jeg har en tynd pensel og det har nok også noget at sige, men de første 2 lag trækker den striber og først på tredje bliver det fint.

Jeg har brugt:
Essie neo whimsical

Til stamping:
Mundo de unas Black og Reddish
Moyou princess 08
BM-202

tag over og se hvad de andre piger har fundet på:

1 kommentar:

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)