søndag den 12. april 2015

Liebster Blog Award


Jeg er blevet nomineret til en Liebster Blog Award af søde Maria som laver nogle super fine negledesigns. 
Jeg har en blog som egentlig har handlet meget lidt om mig og hvem jeg er som person så det her er en oplagt mulighed for at fortælle lidt om mig.

Reglerne er følgende:
1. Skriv et indlæg om din nominering
2. Hver person skal skrive 11 random ting om dig selv
3. Svar på de spørgsmål du er blevet stillet
4. Nominer selv nogle bloggere i dit indlæg
5. Stil de nominerede 11 nye spørgsmål
6. Gør dem opmærksom på din nominering 

11 Random ting om mig:

1.Jeg læser virkelig mange bøger og efter jeg har fået en tablet og mofibo stikker det helt af
2. Jeg er i gang med et større vægttab (50 kg skal der af) og indtil videre har jeg tabt 21 kg
3. Jeg læser virkelig mange blogs af alle mulige slags - vi snakker omkring 100 
4.Min kæreste er 19 år ældre end mig
5. Jeg er en rigtig nørd og spiller computerspil som World of Warcraft og Guild wars 2
6. Jeg har næsten kun kjoler i min garderobe
7.Min livret er sushi
8. Jeg vil alle dage hellere have 2 forretter end en dessert
9. Jeg går ingen steder uden musik fra min lyserøde Ipod i ørene
10. Jeg spillede fodbold på højt plan i mange år, men stoppede pga en knæskade - jeg savner det tit.
11. Jeg lider af angst. 


 Marias spørgsmål er:1. Hvor længe har du blogget?- uha det er siden marts 2013 - altså over 2 år siden. Tænk at der er gået så lang tid.

2. Hvorfor blogger du?- Jamen det gør jeg fordi jeg laver en masse negle og ja en del af mig synes måske det var synd at ingen andre så dem (nu lyder jeg vist lidt egoistisk :D) og så ved jeg at mit niveau ikke er voldsomt højt og det kan måske inspirere andre nybegyndere til at kaste sig ud i det.


3. Beskriv din blog med 3 ord

- Stamping (:p) farverig, simpel

4. Beskriv dig selv med 3 ord

- Læsehest, farverig, sjov

5. Hvor er du om 10 år- Der håber jeg at bo i en lækker lys lejlighed (jeg har aldrig haft en drøm om at eje et hus - jeg er ikke have typen) sammen med min kæreste, være færdig med min uddannelse og arbejde på et bibliotek.


6. Hvis du var et dyr, hvilket var du så?
- En panda - stor, doven og nuttet :D ej jeg ved det ikke 


7. Shoppetur eller webshopping?
- Webshopping uden tvivl. Jeg ender altid med at købe ubrugelige ting når jeg køber noget ude i butikkerne.

8. Hvilken blog er din yndling:
- av av av den er jo mega svær. Jeg læser så mange blogs og indenfor forskellige kategorier så den er svær. Men jeg vælger 1 inden for de 3 kategorier jeg læser mest.
Personlig blog: Miriams blok
Modeblog: Gowns and roses
Negleblog: Rijah


9. Hvad stod der i din senest modtagne sms:

- Ring til telefonsvarer, ny meddelelse (så meget spænding er der nemlig i mit liv)

10: Hvad samler du på?
- Neglelak :D 


11. Hvilke 3 ting ville du tage med på en øde ø?
- En lighter, min kæreste og en virkelig skarp kniv


Jeg nominerer:

Ina - Neglehulen
Maria - Laktossen
Sussi og Maja - Neglenymferne

Spørgsmål til de nominerede:

1: Hvad er din yndlingsfarve?
2. Hvad er din yndlingsfilm?
3. Hvad gør du når du skal slappe allermest af?
4. Hvad for nogle blogs læser du mest?
5: Drinks eller øl?
6: Hvad for noget musik kan du lide at høre?
7: Hvad er din største last?
8: Hvilket slik kan du bedst lide?
9: Hvem ringede du sidst til?
10: Hvis du kunne få en super power - hvad skulle det så være?
11: Hvad kan du bedst lide ved sommer? 

Det var alt fra mig. Håber i kunne lide at læse lidt om hvem jeg er :) 
Og så håber jeg at de nominerede vil lege med :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)