fredag den 17. april 2015

#WeekeendOffNailArtChallenge dag 17 og Fælles Fredag - Hand Painted

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.


Denne dags tema er Hand painted eller ja tegnet i hånden. Og er der noget jeg ikke gør mig i er det det :p men jeg havde sat mig for at jeg skulle lave det her så der var ikke andre muligheder end at prøve sig frem. 

Jeg synes egentlig at det er blevet sådan ok succesfuldt. det var tænkt lidt som noget mønster af en art og ja placeringen er ikke helt i top men det går. 

Den Fersken/coral farvede lak er China Glaze More to exlpore. Det er en sindsyg fin og bright lak som desværre ikke er en drøm at lægge. Den trækker lidt i lakken men det betyder bare at man skal være lidt forsigtig når man tager den på. Jeg synes stadig den er rigtig lækker. Jeg har 3 lag på her 



Jeg har brugt:
China Glaze more to explore
MaxFactor Snow white 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)