fredag den 10. april 2015

#WeekendOffNailArtChallange dag 10 og Fælles Fredag - Orange

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.

Endnu engang kombinerer vi Fælles Fredag og Challenge. Endnu engang er jeg faktisk i tvivl om man kan kalde farven det som temaet er :D Man kan vel godt strække den og kalde en coral for orange? jeg synes hvert fald den her har orange toner i sig. 

Jeg har holdt det simpelt igen - jeg lader op til teknik-uge i næste uge. 





Jeg har brugt:
OPI Live.Love.Carnaval

Til stamping:
Mundo de unas white
Moyou Princess 09

Tag over og se hvad de andre piger har lavet:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)