fredag den 3. april 2015

#WeekendOffNailArtChallange dag 3 og Fælles Fredag - Matte

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.





Denne gang kombinerer vi Fælles Fredag og Challenge og dagens emne er matte. Som sikkert mange andre har jeg travlt med at spise disse dage så jeg holder det simpelt :D da jeg så at temaet var matte negle vidste jeg at jeg ville vise nogle negle som jeg synes er pænest matte. Det er Flakies jeg snakker om. Dem synes jeg virkelig er pæne matte. 

Den Flakie lak jeg har brugt her er Essie Sparkle on top. Den har flakies der lyser blå og grøn og den er nem at lægge. Jeg har her brugt 1 lag ovenpå Essie No more film 



Jeg har brugt:
Essie Sparkle on top
Essie No more film

Tag over og se hvad de andre piger har lavet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)