tirsdag den 14. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge dag 14 - Gradient

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.




Jeg er kæmpe fan af gradients. Specielt med pastelfarver. Jeg ville også virkelig ønske at jeg mestrede dem teknik, men jeg har prøvet og prøvet og prøvet og det bliver bare aldrig rigtig godt. Så jeg har valgt at lave en glitter gradient til dagens tema. Det kan jeg da finde ud af ;p
Den blå lak er Sally Hansen Pacific blue. Det er en super smuk blå cremelak som dækker ved bare 2 nemme lag. Den er super nem at lægge og super fin at se på



Jeg har brugt:
Sally Hansen Pacific blue
Sally Hansen Super Nova


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)