onsdag den 29. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge dag 29 - Splatter

Denne måned er vi piger i Fælles Fredag gået sammen om at lave en super challenge. Hvis du synes det kunne være sjovt at deltage alle eller nogle af dagene så brug #WeekendOffNailArtChallenge så vi kan se hvad du har fundet på.


Når nu i hører splatter nails så tænker i nok det man fx kan lave med sugerør og ja det er ikke lige noget jeg synes er så fedt så jeg hentede igen mine trofaste stampingplader frem og der var sørme et med et splatter mønster på. Og jeg vidste at jeg ville lave noget specielt så jeg lavede lidt "tilfældige" neon splatter pletter på neglene :D



Jeg har brugt:
MaxFactor Snow white

Til stamping
Mundo de unas Neon Pink
Mundo de inas Neon Blue
Moyou princess 09


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for alle kommentarerne. Alle bliver læst og besvaret :)